Panel w budowie. Wróci za jakiś rok.

wtorek, 13 stycznia 2015

Czytam Fantastykę

Ostatnie wyzwanie. O fantastyce. Jest to mój ulubiony gatunek, jednak nie miałam do końca czasu i chęci aby się za nią wziąć. Powód jest prosty: kryminały i inne książki są dla mnie łatwiej dostępne. Zdaje się że z Bujaczkiem odrobinę mijamy się przy wyborze książek z tego gatunku a najprościej można wypożyczyć od niej. Częste podróże nie sprzyjają wypożyczaniu książek z biblioteki a nie jestem w stanie ich kupić tyle ile bym chciała. Więc pożyczam. Oczywiście tu jest ten komfort, że cały proces wymaga jedynie internetu i poczty, jeśli nie ma mnie w domu. A która biblioteka wyśle mi książki? Chociaż mam ambitny plan zapisać się do biblioteki tam gdzie teraz jestem następnym razem :)

No nic. O czym to ja... Ach, fantastyka. W miarę możliwości skupię się na fantastyce polskiej, lecz nie mam zamiaru się ograniczać narodowością autora. Wyzwanie Czytam fantastykę III prowadzi Sylwia

Jak na razie to moje ostatnie wyzwanie. W tym roku chyba odpuszczę sobie kryminały. Christie musisz poczekać!

4 komentarze:

  1. No widzisz... A ty mnie tak nie doceniasz! Chlip, chlip... Zacznę pobierać opłaty :D

    Coś mi się wydaje, że waćpanna była w mojej zakładce z wyzwaniami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opłaty. Jak ja bezrobotna jestem. Ty tam kokosy z państwowej kiesy zabierasz a mnie biedną bezrobotną zdzierać chcesz? Wstydź się.

      Usuń
  2. Cieszę się, że postanowiłaś przyłączyć się do wyzwania, które prowadzę na moim blogu :) Życzę Ci powodzenia oraz wielu fantastycznych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ dziękuję. Pierwsza książka już poszła. Niedługo dojdą kolejne :)

      Usuń

Komentuj, krytykuj, chwal i piętnuj.A przede wszystkim się podpisz i nie wstawiaj linków. Na bank zajrzę, jeśli będę wiedziała do kogo.

Komentarze anonimowe, niekulturalne i zawierające spam będą usuwane.