Panel w budowie. Wróci za jakiś rok.

piątek, 2 stycznia 2015

Wyzwanie 52

Witajcie kochani czytelnicy zmuszeni do zajrzenia tutaj. Z Ireną postanowiłyśmy zorganizować sobie wyzwanie. Znalazłam je na stronie POPSUGAR. Wspomagając się blogami polskich czytelniczek udało mi się przetłumaczyć zadania. Nigdy nie brałam udziału w wydarzeniach tego typu. Blogerka ze mnie żadna, kiedyś miałam bloga nastolatkowego ale to było dawno i nie prawda. Kontynuując przerwany wątek: pomyślałyśmy, że czytelnicy bloga Bujaczka (no ja nie posiadam wielbicieli) mogą się do nas dołączyć a co aktywniejsi będą nagrodzeni.

Tutaj jest logo wykonane przeze mnie. Jak widać po tym arcydziele jestem geniuszem w wielu dziedzinach :D Mam zbyt wielki talent na dzisiejszy rynek pracy. To dlatego jestem bezrobotna. Na pewno dlatego.
Logo można sobie wstawać gdzie się chce. Miło by było jakby był odnośnik do tego wpisu, bądź wpisu koleżanki :)



Regulamin jest w tym wpisie Ireny. U mnie za to jest tabelka. U niej się nie zmieściła a jakbym miała zmieniać jej wymiary bym chyba oszalała. Cały wieczór zajęło mi obramowanie komórek. Kto tworzył tabelę w HTML w notatniku wie o czym mówię. Ja tylko edytowałam. (Dzięki Excelu za możliwość zamienienia tabeli w stronę).
Klikając na ocenę przenosisz się do wpisu z opinią. Pierwsza ocena jest moja, druga Bujaczka. Magia, nie?
  Kategoria książki Tytuł Autor Data przeczytania Ocena Zaczytana Ocena
1 Książka z ponad 500 stronami   Hyperversum t.I Cecillia Randall 16.05.2016 8/10 Tom II  
2 Klasyczny romans   Duma i uprzedzenie Jane Austin 05.05.2015 5/10    
3 Książka zekranizowana   Gwiazd naszych wina John Green        
4 Książka wydana w tym roku   Łowca Paulina Hendel 24.09.2015 9/10    
5 Książka z liczbą w tytule   13 kotów Antologia 12.01.2015 4/10 "15 blizn" praca zbiorowa 4/10
6 Książka napisana przez autora przed trzydziestką   Morfina Szczepan Twardowski        
7 Książka, której bohaterami nie są ludzie   Robot Adam Wiśniewski-Snerg        
8 Zabawna książka   Szyfr Jana Matejki Dariusz Rekosz        
9 Książka napisana przez kobietę   Siewca wiatru Maja Lidia Kossakowska 28.08.2015 8/10    
10 Thriller   Alex Pierre Lemaitre        
11 Książka z tytułem w formie jednego słowa Nigdziebądź Neil Gaiman        
12 Książka – zbiór opowiadań   Dar rzeki fly Maria Kruger        
13 Książka z akcją w innym kraju  Jonathan Strange i Pan Norell Susanna Clarke        
14 Książka z literatury faktu  Dzisiaj narysujemy śmierć Wojciech Tochman        
15 Debiutancka książka popularnego autora  Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu John Flanagan        
16 Książka ulubionego autora, której jeszcze nie czytałam   Miecz Orientu Andrzej Ziemiański     "Trudna miłość" Gabriela Gardas  
17 Książka, którą polecił mi ktoś znajomy   Siedem minut po po północy Patrick Ness, Siobhan Dowd 19.02.2015 10/10 "Sendilkem" Piotr Zwierzchowski (w końcu)  
18 Książka, która zdobyła nagrodę Pulitzera   Droga Cormac McCarthy        
19 Książka oparta na prawdziwej historii  Chce się żyć Maciej Peprzyca        
20 Książka z samej góry lektur „chcę przeczytać”  Zabić geja Martin Coars     "Życzenie" Ewa Waluk  
21 Książka, którą kocha moja mama  Hobbit, czyli tam i z powrotem J. R. R Tolkien     "Miłość silniejsza niż śmierć" D. Steel  
22 Książka, która mnie przeraża   Dziewczyna z sąsiedztwa Jack Ketchum        
23 Książka, która ma ponad 100 lat  Małe kobietki Louisa May Alcott        
24 Książka, która zachwyca okładką Biała jak mleko, czerwona jak krew Alessandro D'Avena 31.12.2015 5/10    
25 Książka którą miałam przeczytać w szkole, ale tego nie zrobiłam   Tango  Sławomir Mrożek         
26 Biografia/pamiętnik Niebo istnieje... Naprawdę! Todd Burpo, Lynn Vincent 02.03.2015 6/10    
27 Książka do przeczytania w jeden dzień   Cienka książka do czytania Andrzej Kiełczewski        
28 Książka z antonimami w tytule  Mroczne słońce Nora K. Jemisin     II tom cyklu "Sen o krwi"  
29 Książka z akcją w miejscu, które zawsze chciałam odwiedzić   Na psa urok Kevin Hearne     W. William "Spóźnieni kochankowie"  
30 Książka wydana w roku mojego urodzenia   Okruchy dnia (The Remains of the Day) Kazuo Ishiguro     Ted Williams "Smoczy tron"  
31 Książka źle oceniana   Szklany deszcz Magdalena Pawlik        
32 Trylogia (pierwszy tom)   1Q84 t. I Haruki Murakami        
33 Trylogia (drugi tom)   1Q84 t. II Haruki Murakami        
34 Trylogia (trzeci tom)   1Q84 t. III Haruki Murakami        
35 Książka z dzieciństwa   Godzina pąsowej róży Maria Kruger     "Ten obcy" I. Jurgelewiczowa  
36 Książka z miłosnym trójkątem   Boczna uliczka Eva Gudrymowicz-Schiller        
37 Książka z akcją dziejącą się w przyszłości   Diamentowy wiek  Neal Stephenson        
38 Książka z akcją w liceum   Liceum Avalon Meg Cabot        
39 Książka z kolorem w tytule   Smażone zielone pomidory Fannie Flag        
40 Książka, która sprawi, że będę płakać   Chustka Joanna Sałyga 09.01.2015 10/10    
41 Książka o magii Księga portali Laura Gallego Garcia        
42 Powieść graficzna   Kot Simona. Sam o sobie Simon Tofield        
43 Książka autora, którego nie czytałam wcześniej.   Dobry omen Terry Prachett, Neil Gaiman        
44 Posiadana książka, której nigdy nie czytałam   Bractwo John Grisham 07.01.2015 5/10 "Cicha wiara w anioły"
R. J. Ellora
 
45 Akcja odbywa się w moim rodzinnym mieście   Aptekarz Tomasz Stężała     "Pan Samochodzik i Templariusze" Zbigniew Nienacki (Malbork)  
46 Książka oryginalnie napisana w obcym języku Mapa czasu (El mapa del tiempo) Felix J. Palma        
47 Książka rozgrywająca się podczas świąt Bożego Narodzenia   Strajk na Boże Narodzenie Sheila Roberts       7/10
48 Książka, w której bohater ma imię zaczynające się na tą samą literę co ja Jestem nudziarą Monika Szwaja     "Kobieta z impetem" Mariola Zaczyńska  
49 Sztuka (tragedia, komedia) Teatrzyk zielona gęś Konstanty Ildefons Gałczyński       4/10
50 Książka zakazana Dziennik Anne Frank        
51 Książka na postawie której powstał serial Tv, lub która powstała na postawie serialu. Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa Arthur Conan Doyle        
52 Książka, którą kiedyś zaczęłam, ale nie skończyłam Pieśń kata Norman Mailer     "Wilczy miot" S. Andrew Swann  

Uprzedzając pytania: do zmiany są tylko punkty podkreślone, ale nie trzeba wybierać innych książek, można wybrać nasze opcje. W punktach, których zamieniać nie można a są dwie książki wybierajcie między moją opcją a Zapatrzonej. Dla podpowiedzi ja mam imię zaczynające się na A i urodziłam się w 1989 roku, koleżanka to I. Urodziła się rok wcześniej. Stara nie? Okej. Dziś obiecałam nie być zgryźliwa. Zgłoszenia można wysyłać bezterminowo. Jak ktoś stwierdzi, że przeczyta wszystkie książki w wigilię to mu gorąco kibicuje. Posty sprzed zgłoszenia się do wyzwania nie będą brane pod uwagę.
Nawet jeśli nie chcesz, Drogi Czytelniku wziąć udział w tym wyzwaniu, to pokibicuj nam troszkę. Zawsze będzie nam miło :)

6 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki i powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W punkcie 45 chyba chodzi o akcję, nie o książkę :) a w punkcie 48 drobny błąd ortograficzny bohater piszemy przez samo "h". Pomysł bardzo fajny, Bujaczek coś się ociąga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki. Niestety bohater piszę przez ch i nijak się tego wyplenić nie. Może kiedyś się uda jak z "cherbatą" :D. Dzięki za podpowiedź.

      Usuń
  3. W punkcie 20 powinno być "Książka z samego dołu listy do przeczytania" a nie góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem. Nawet mamy z końca listy na lubimy czytać. Tak to jest jak się myśli jedno a pisze drugie.

      Usuń

Komentuj, krytykuj, chwal i piętnuj.A przede wszystkim się podpisz i nie wstawiaj linków. Na bank zajrzę, jeśli będę wiedziała do kogo.

Komentarze anonimowe, niekulturalne i zawierające spam będą usuwane.