Panel w budowie. Wróci za jakiś rok.

wtorek, 11 sierpnia 2015

Recenzja gościnnie u Bujaczka

Od paru dni moja recenzja jest na blogu Zapatrzona w książki:
Z kryminałami retro nie miałam za wiele wspólnego. Właściwie to nie mogę sobie przypomnieć, czy kiedykolwiek czytałam jakąkolwiek książkę reprezentującą ten gatunek. Tak naprawdę, powieści detektywistyczne nie należą do moich ulubionych. Oczywiście Chmielewską kocham miłością niezmienną, ale poza tym nie znalazłam autora, który zawładnąłby moim sercem. Mam nadzieję, ze drugą ulubioną autorką zostanie Christie. Niestety jej parę pozycji czeka na półce na lepsze czasy. Ostatnio czytałam sporo fantastyki, literatury kobiecej i faktu, więc postanowiłam sięgnąć po kryminał. Wybór padł na Zbrodnię w szkarłacie. Przekonało mnie właściwie to, że jest porównywana do Agaty Christie...
Zapraszam

Książkę zgłosiłam do:
1. Polacy nie gęsi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj, krytykuj, chwal i piętnuj.A przede wszystkim się podpisz i nie wstawiaj linków. Na bank zajrzę, jeśli będę wiedziała do kogo.

Komentarze anonimowe, niekulturalne i zawierające spam będą usuwane.