Panel w budowie. Wróci za jakiś rok.

niedziela, 26 marca 2017

Rozwiązanie Konkursu Bez Okazji 2.

Wiem, że wszyscy na to czekali. Zatem przedłużać nie będę. Dwie książki z Uniwersum Metro 2033 wygrywa: Małgorzata Kubach.



Sprzątam i sprzątam, końca nie widzę.
Mam dwóch synów, czasem swojego mieszkania się wstydzę. :)
Z pod foteli ciągle coś wymiatam.
Po całej chałupce z miotełką w ręce latam.
Ostatnio na przykład znalazłam Pana Zawiadowcę.
Bohatera bajki "Tomek i przyjaciele" – dzięki Bogu, bo już jakiś czas wstecz musiałam zbudzić w sobie łowcę.
Zabawkowego rzecz jasna, dzięki czemu spokoju w mirze domowym zaznałam.
Dzieci zadowolone, ja spokojny sen miałam.
Najciekawsze jest jednak miejsce w którym ów jegomość się skrywał.
Bęben w pralce stuka, niepokój się we mnie budzi, nagle dźwięk się urywa.
Zaglądam do wnętrza, oczom nie wierzę – toć to "Pam" (tak nazywają go moi synowie) się w środku skrywa.
Ale jak to myślę, toć to zabawka nie ryba. :)
Pytam synów – oni ochoczo, uśmiechają się i chichoczą.
Okazało się, że chcieli bajkowego przyjaciela wykąpać, bo był brudny.
W ten oto sposób rozwiązanie zagadki znalazł, temat bardzo, ale to bardzo trudny. :)


Gratuluję i przypominam, że autorka ma 10 dni na przesłanie swojego adresu na adres chiyome1989@gmail.com.

Wyczekujcie następnego konkursu! Już niebawem!

1 komentarz:

Komentuj, krytykuj, chwal i piętnuj.A przede wszystkim się podpisz i nie wstawiaj linków. Na bank zajrzę, jeśli będę wiedziała do kogo.

Komentarze anonimowe, niekulturalne i zawierające spam będą usuwane.