Panel w budowie. Wróci za jakiś rok.

piątek, 3 marca 2017

Rozwiązanie Konkursu Bez Okazji.

Wiem, że wszyscy na to czekali, więc bez zbędnych wstępów ogłaszam wyniki. Zwyciężczynią Pierwszego Konkursu Bez Okazji jest: Jagoda G!
Zazwyczaj to moim bliskim sprawiam spontaniczne niespodzianki. Najczęściej jest to kupno jakiś drobiazgów które sprawią bliskim radość. Jednakże czasem nawet dla nieznajomych robię coś bez okazji i o takiej historii właśnie tu opowiem. Rzecz się działa niedawno, podczas ferii. Byłam w pobliskim pasażu na zakupach. I w holu tegoż pasażu na czas ferii były zorganizowane różne zajęcia dla dzieci, np. malarstwo, rysunek itp. I gdy przechodziłam obok to z jednego ze stoisk zaczepił mnie pan. I mówi, że robią z dziećmi papierowe zakładki do książek i czy nie poświęciłabym chwili czasu na to by z tymi dzieciakami te zakładki powycinać. Decyzja była spontaniczna – z miejsca się zgodziłam. A jako że książki to temat mi bliski i prac artystycznych się nie boję to pokazałam dzieciaczkom jak się robi zakładki DIY (one miały szablony tylko na zwykłe, proste). I tak robiłam z dziećmi zakładki. Efekt: zachwycone zakładkami dzieci, które nie nudziły się w ferie.

Zgodnie z regulaminem zwyciężczyni ma 10 dni na przesłanie mi swojego adresu. Już niedługo te książeczki będą Twoje:

3 komentarze:

Komentuj, krytykuj, chwal i piętnuj.A przede wszystkim się podpisz i nie wstawiaj linków. Na bank zajrzę, jeśli będę wiedziała do kogo.

Komentarze anonimowe, niekulturalne i zawierające spam będą usuwane.